PŘIJETÍ ZBOŽÍ A JEHO EXPEDICE
O přijetí Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat emailem. Objednané zboží pro Vás zabalíme a pošleme neprodleně pod obdržení objednávky. Při odeslání Vás o expedici budeme také kontaktovat emailem. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Pro řádné a včasné doručení je třeba, aby adresa v objednávce byla uvedena přesně a spolu s telefonním číslem. Zboží lze doručit i do zaměstnání, i pro tento případ je třeba uvést přesnou adresu a telefonní číslo.
CENY A ZPŮSOB DORUČENÍ
Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice a na Slovensku. Přepravu a doručení veškerého zboží zajišťují tyto společnosti:
EXPRESNÍ DOPRAVNÍ SLUŽBA PPL
Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL. Poplatek za doručení PPL po ČR je 119 Kč s DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 49 Kč s DPH. Doručení na Slovensko je zpoplatněno 250 Kč s DPH, při dobírce je účtován další poplatek 49 Kč s DPH.
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží bankovním převodem)
- V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
- Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
- Při doručování zboží na Slovensko předá PPL balík doručovací službě DHL, která vás bude dále kontaktovat pro předání zboží.
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
OSOBNÍ ODBĚR V SÍTI ZÁSILKOVNA
Objednávku si můžete nechat doručit na partnerská odběrná místa v síti Zásilkovna. Poplatek za osobní vyzvednutí na partnerském výdejním místě je 99 Kč s DPH, při dobírce je účtován další poplatek 49 Kč s DPH.
- O možnosti vyzvednutí budete informováni SMS zprávou.
- Na vyzvednutí objednávky máte 7 dní.
- Při vyzvednutí objednávky budete vyzváni k předložení dokladu totožnosti či jiného dokladu.
Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!
Osobní odběr v Ostravě
Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit hotově v Ostravě nebo v Opavě po předchozí telefonické domluvě, a to bez poplatku.
- O připravenosti objednávky vás budeme informovat e-mailem (před jeho odesláním není objednávka připravena).
- Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována.
- Informace o objednávce získáte na info@sluxurystore.cz nebo na tel. čísle +420 775 466 009 (v pracovní dny od 9:00 - 17:00).